KALENDÁŘ SBĚRU 33 LÉČIVÝCH ROSTLIN  - zdarma ke stažení zde 

Bude změna času: Tipy, jak ji zvládnout v pohodě

26.3. 2024398x0

V neděli 31.3. nás čeká změna zimního času na letní a to znamená, že budeme spát o hodinu méně. Zvládáte tuto změnu v pohodě nebo vás to vyřadí na několik dní? Býváte unavení, vyčerpání, máte problémy se spánkem? S tím vám mohou pomoci jak tkáňové soli, tak i bylinky.

Tkáňové soli na únavu a pro lepší spánek

Základní sůl pro uklidnění a lepší spánek je MAGNESIA PHOSPHORICA:

  • Uklidňuje a uvolňuje duševní i tělesné napětí. 
  • Pomáhá při bolestech hlavy a migrénách. 
  • Podporuje dobrý spánek.

Pro rychlejší účinek se připravuje jako Horké magnésium,  kdy se 4-6 tabletek rozpustí v horké vodě a co nejteplejší popíjí. 

Pro lepší spánek si ji připravte zhruba půl hodiny před usnutím. Přidat k ní můžete i Kalium Phosphoricum.

KALIUM PHOSPHORICUM

  • Základní sůl při tělesné i duševní vyčerpanosti, pocitech únavy a slabosti. 
  • Harmonizuje nervovou soustavu, psychiku a energii. 
  • Je také důležitá pro krvetvorbu a regeneraci buněk.

Doporučené dávkování jsou 4 tablety za den, nejlépe rozdělit do 2 dávek (2×2 tablety), kdy druhou dávku můžete přidat do horkého nápoje k Magnesii.

Pokud naopak potřebujete dodat během dne energii, pak vám může pomoci  FERRUM PHOSPHORICUM

Tuto sůl ale nedoporučuji brát na noc, mohli byste potom počítat ovečky hodně dlouho. Ideální je dávkování 3-4 tabletky během dne (ráno – odpoledne).

Další solí, která je někdy potřeba přidat je CALCAREA PHOSPHORICA

  • Podporuje krvetvorbu a regeneraci
  • Má uklidňující účinek
  • Večer působí jako prostředek na spaní a ráno zase na snadné probuzení

Tato sůl je široce a hluboce působící a zda ji má tělo trvalejší nedostatek pomůže určit Tvářová diagnostika. Pokud trpíte stavy únavy a vyčerpanosti dlouhodoběji, k tomu třeba osteoporózou, dnou, chudokrevností, alergiemi, zvažte Tvářovou diagnostiku, kde společně vybereme přesnou kombinaci solí pro vaše aktuální zdravotní potíže.

Bylinky, které jsou známé svými uklidňujícími a spánek zlepšujícími účinky

Pro lepší zvládnutí změny času si můžete uvařit bylinkové čaje nebo na sebe třeba nechat působit vůni bylinek v podobě esenciálních olejů. Skvělé na to jsou:

  • mateřídouška
  • tymián
  • dobromysl
  • meduňka
  • heřmánek
  • máta
  • levandule

Už víte kdy a jaké bylinky budete letos sbírat? Nechte se inspirovat v KALENDÁŘ SBĚRU 33 LÉČIVÝCH ROSTLIN Pokud ho ještě nemáte, zdarma si ho stáhněte zde.

Já už se na změnu času těším, mám ráda dlouhé letní večery. Věřím, že s těmito pomocníky zvládnete změnu v pohodě. 

Joli 🍀

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů